wszystkie aktualności

mediaplan w badaniach reklamy prasowej
Reklama prasowa w mediaplanie

Program PBC Planner to nie tylko ogromne źródło wiedzy na temat prasy i jej czytelników, ale także praktyczne narzędzie pozwalające na tworzenie mediaplanów dla kampanii reklamowych w prasie. Badanie zaangażowania w reklamę pozwoliło na wprowadzenie zasięgów opartych o realne kontakty czytelnika z reklamą prasową.

wydawcy prasy zjazd
Wydawcy tworzą nowoczesny ośrodek badawczy

17 grudnia podczas XLVIII Zwyczajnego Zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP), jego członkowie przegłosowali uchwałę o rozwiązaniu ZKDP. Wniosek w sprawie likwidacji ZKDP złożyła Izba Wydawców Prasy (IWP), która jest członkiem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Reprezentacja interesów wydawców przez jeden ośrodek ma wzmocnić ich pozycję na rynku.

schemat planowania reklamy prasowej
Skuteczność reklamy prasowej

Raport generowany w PBC Plannerze na temat zaangażowania w reklamę prasową pozwala uzyskać informacje na temat interakcji czytelnika z reklamą i zdobyć praktyczną wiedzę potrzebną do planowania kampanii reklamowych. Wśród danych znajdują się m.in. informacje o liczbie kontaktów z reklamą czy czasie spędzonym przez czytelnika nad jej treścią.

nowa jakość badań konsumenckich okładka
Nowa jakość badań konsumenckich

Adaptacja kwestionariusza będzie polegała na tym, że zostanie on przystosowany indywidualnie do każdego z respondentów. Na podstawie danych socjodemograficznych i czytelniczych wybierzemy z puli pytań konsumenckich te, o które zapytamy badanego. Umożliwi to dodanie do ankiety nowych pytań na temat decyzji zakupowych.

sprzedaż e-wydań czasopism
Sprzedaż E-wydań Czasopism Listopad 2020

Zebraliśmy już wszystkie dane za pierwsze trzy kwartały 2020 roku! Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w okresie od stycznia do września br. sprzedano 1 712 345 egzemplarzy e-wydań kontrolowanych czasopism – tygodników, dwutygodników, miesięczników i pism ukazujących się rzadziej niż dziesięć razy w roku.

capitol usa
Raport Kongresu USA

Amerykański Kongres opublikował druzgocący 450 stronicowy raport na temat technologicznej „wielkiej czwórki” czyli Google, Amazona, Facebooka i Apple. Wskazuje on jednoznacznie, że firmy nadużywają swojej dominującej pozycji i władzę tę należy kontrolować. Dokument może być pierwszym korkiem do podzielenia firm z wielkiej czwórki.