Program PBC Planner to nie tylko ogromne źródło wiedzy na temat prasy i jej czytelników, ale także praktyczne narzędzie pozwalające na tworzenie mediaplanów dla kampanii reklamowych w prasie. Badanie zaangażowania w reklamę pozwoliło na wprowadzenie zasięgów opartych o realne kontakty czytelnika z reklamą prasową.
wszystkie aktualności
17 grudnia podczas XLVIII Zwyczajnego Zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP), jego członkowie przegłosowali uchwałę o rozwiązaniu ZKDP. Wniosek w sprawie likwidacji ZKDP złożyła Izba Wydawców Prasy (IWP), która jest członkiem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Reprezentacja interesów wydawców przez jeden ośrodek ma wzmocnić ich pozycję na rynku.
Raport generowany w PBC Plannerze na temat zaangażowania w reklamę prasową pozwala uzyskać informacje na temat interakcji czytelnika z reklamą i zdobyć praktyczną wiedzę potrzebną do planowania kampanii reklamowych. Wśród danych znajdują się m.in. informacje o liczbie kontaktów z reklamą czy czasie spędzonym przez czytelnika nad jej treścią.
Adaptacja kwestionariusza będzie polegała na tym, że zostanie on przystosowany indywidualnie do każdego z respondentów. Na podstawie danych socjodemograficznych i czytelniczych wybierzemy z puli pytań konsumenckich te, o które zapytamy badanego. Umożliwi to dodanie do ankiety nowych pytań na temat decyzji zakupowych.
Zebraliśmy już wszystkie dane za pierwsze trzy kwartały 2020 roku! Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w okresie od stycznia do września br. sprzedano 1 712 345 egzemplarzy e-wydań kontrolowanych czasopism – tygodników, dwutygodników, miesięczników i pism ukazujących się rzadziej niż dziesięć razy w roku.
Amerykański Kongres opublikował druzgocący 450 stronicowy raport na temat technologicznej „wielkiej czwórki” czyli Google, Amazona, Facebooka i Apple. Wskazuje on jednoznacznie, że firmy nadużywają swojej dominującej pozycji i władzę tę należy kontrolować. Dokument może być pierwszym korkiem do podzielenia firm z wielkiej czwórki.