Celem nowego badania jest dostarczenie całemu rynkowi danych dowodzących, że reklama w prasie spełnia ważne funkcje w mediaplanie: jest czytana z uwagą i skupieniem – angażuje czytelnika!
Kategoria Badania
Nowe badanie PBC Zaangażowanie w reklamę, to większa liczba przebadanych respondentów i bardziej szczegółowe dane oraz argumenty za skutecznością reklamy prasowej.
Jakie zdaniem Polaków i czytelników prasy są najważniejsze wydarzenia z ostatnich 100 lat? Jak mocno czujemy się związani z naszym krajem, Europą, czy bliskimi?
Polskie Badania Czytelnictwa prowadzą od wielu miesięcy testy metodologiczne w celu określenia, ile razy czytelnicy powracają do tego samego wydania pisma i jaką część wydania czytają średnio za każdym powrotem.
Co czytają kobiety, które dbają o urodę? Poniżej przedstawiamy wyniki badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie Polskich Badań…
Dlaczego warto korzystać z PBC Plannera? PBC Planner to platforma dedykowana prasie, ułatwiająca planowanie kampanii reklamowych. Jest doskonałym narzędziem, z…