Reklama prasowa jest mierzalna!

Fotorelacja

Reklama prasowa jest mierzalna!

Polskie Badania Czytelnictwa wspólnie z wydawcami oraz domami mediowymi wypracowała kształt nowego badania prasy. Obok znacznie powiększonej próby badania czytelnictwa, spółka wprowadza na stałe badanie rzeczywistych zachowań respondentów na reklamie prasowej. Celem nowego badania jest dostarczenie całemu rynkowi danych dowodzących, że reklama w prasie spełnia ważne funkcje w mediaplanie: jest czytana z uwagą i skupieniem – angażuje czytelnika!

Podczas spotkania “Reklama prasowa jest mierzalna!” Prezes PBC Waldemar Izdebski wspólnie z Ludmiłą Lib Research Manager z domu mediowego Mindshare zaprezentowali główne idee, korzyści, wskaźniki i wyniki nowego badania “Zaangażowanie w reklamę”. Natomiast o strategiach włączania prasy do marketingu mix opowiadał Paweł Tkaczyk – strateg, właściciel agencji Midea, autor dwóch bestsellerowych książek i mówca publiczny.

Więcej o nowym badaniu PBC “Zaangażowanie w reklamę”.
O nowych wskaźnikach.