Kategoria Badania

badanie face reader
Badanie Face Reader

Informatyzacja i automatyzacja procesów biznesowych spoza rynku IT jest już otaczającą nas rzeczywistością. W Polskich Badaniach Czytelnictwa aktywnie wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie badawcze, znajomość rynku oraz zaplecze w postaci bogatych danych czytelniczych w celu implementacji nowoczesnych rozwiązań sztucznej inteligencji.

okładka raportu o lekarzach i pielęgniarkach
Kim są ci, którzy nas leczą?

Prezentujemy raport dotyczący pracowników służby zdrowia. W raporcie znajdują się informacje na temat demografii, ale także poglądy respondentów, na temat oceny swojej sytuacji życiowej czy spojrzenia na przyszłość.

kobiety czytelniczki prasy miniatura
Raport Dekada Kobiet

Prezentujemy raport „POLKI-CZYTELNICZKI PRASY W LATACH 2009-2019.”. Dane zostały opracowane przez nasz Zespół specjalnie z okazji Dnia Kobiet na podstawie badań zbieranych przez Polskie Badania Czytelnictwa.

Avatar_Newseria_reklama2_500x380
Reklama prasowa wciąż skuteczna

Reklama prasowa rewelacyjnie buduje autorytet i tego nie da się zamienić 1:1 na reklamę online. Dla reklamodawców wciąż jest atrakcyjna, chociaż wielu z nich nie zdaje sobie z tego sprawy, święcie wierząc, że da się przełożyć zasięgi papierowe na zasięgi online’owe, a to nie jest prawda.

Eeytracking badanie
Historia badań eyetrackingowych

Czytanie jest procesem wymagającym zaangażowania wielu mechanizmów. W rozpoznawaniu i rozumieniu tekstu pisanego uczestniczą nie tylko gałki oczne, ale także liczne struktury mózgu związane z przetwarzaniem wzrokowym.