Prasa jest medium, w którym reklama nie musi walczyć o uwagę odbiorcy – czytelnicy zauważają blisko 90 proc. zamieszczanych w niej reklam.
wszystkie aktualności
Celem nowego badania jest dostarczenie całemu rynkowi danych dowodzących, że reklama w prasie spełnia ważne funkcje w mediaplanie: jest czytana z uwagą i skupieniem – angażuje czytelnika!
Nowe badanie PBC Zaangażowanie w reklamę, to większa liczba przebadanych respondentów i bardziej szczegółowe dane oraz argumenty za skutecznością reklamy prasowej.
Jakie gazety czytają urlopowicze? Osoby wypoczywające w kraju: 11,4% Tele Tydzień 8,1% Życie na Gorąco 7,2% To & Owo 6,2%…
Jedno wydanie pisma to wiele kontaktów z reklamą. Dodatkowo reklama w prasie angażuje odbiorcę o wiele bardziej niż w innych mediach. Czytelnicy dłużej spoglądają na reklamy, a także dokładniej czytają ich treść.
Uczenie maszynowe zmienia nasze myślenie o badaniach ilościowych i wytycza nowe ścieżki w sposobach ich realizacji.