Reklama prasowa rewelacyjnie buduje autorytet i tego nie da się zamienić 1:1 na reklamę online. Dla reklamodawców wciąż jest atrakcyjna, chociaż wielu z nich nie zdaje sobie z tego sprawy, święcie wierząc, że da się przełożyć zasięgi papierowe na zasięgi online’owe, a to nie jest prawda.
Kategoria Reklama prasowa
Czytanie jest procesem wymagającym zaangażowania wielu mechanizmów. W rozpoznawaniu i rozumieniu tekstu pisanego uczestniczą nie tylko gałki oczne, ale także liczne struktury mózgu związane z przetwarzaniem wzrokowym.
Prasa jest medium, w którym reklama nie musi walczyć o uwagę odbiorcy – czytelnicy zauważają blisko 90 proc. zamieszczanych w niej reklam.
Nowe badanie PBC Zaangażowanie w reklamę, to większa liczba przebadanych respondentów i bardziej szczegółowe dane oraz argumenty za skutecznością reklamy prasowej.
Jedno wydanie pisma to wiele kontaktów z reklamą. Dodatkowo reklama w prasie angażuje odbiorcę o wiele bardziej niż w innych mediach. Czytelnicy dłużej spoglądają na reklamy, a także dokładniej czytają ich treść.
Sampling jest podstawowym źródłem informacji o nowym produkcie, a także zwiększa zainteresowanie daną reklamą.