Kategoria Reklama prasowa

schemat planowania reklamy prasowej
Skuteczność reklamy prasowej

Raport generowany w PBC Plannerze na temat zaangażowania w reklamę prasową pozwala uzyskać informacje na temat interakcji czytelnika z reklamą i zdobyć praktyczną wiedzę potrzebną do planowania kampanii reklamowych. Wśród danych znajdują się m.in. informacje o liczbie kontaktów z reklamą czy czasie spędzonym przez czytelnika nad jej treścią.

nowa jakość badań konsumenckich okładka
Nowa jakość badań konsumenckich

Adaptacja kwestionariusza będzie polegała na tym, że zostanie on przystosowany indywidualnie do każdego z respondentów. Na podstawie danych socjodemograficznych i czytelniczych wybierzemy z puli pytań konsumenckich te, o które zapytamy badanego. Umożliwi to dodanie do ankiety nowych pytań na temat decyzji zakupowych.

co czytają właściciele firm
Czytelnicy-właściciele firm

Tym razem pod lupę wzięliśmy przedsiębiorców, a dokładniej te osoby, które nie tylko posiadają własną działalność gospodarczą, ale także kierują pracą innych osób. To pozwoliło nam wydzielić z grupy te osoby, które prowadzą jednoosobowe firmy.

badanie face reader
Badanie Face Reader

Informatyzacja i automatyzacja procesów biznesowych spoza rynku IT jest już otaczającą nas rzeczywistością. W Polskich Badaniach Czytelnictwa aktywnie wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie badawcze, znajomość rynku oraz zaplecze w postaci bogatych danych czytelniczych w celu implementacji nowoczesnych rozwiązań sztucznej inteligencji.

okładka raportu o lekarzach i pielęgniarkach
Kim są ci, którzy nas leczą?

Prezentujemy raport dotyczący pracowników służby zdrowia. W raporcie znajdują się informacje na temat demografii, ale także poglądy respondentów, na temat oceny swojej sytuacji życiowej czy spojrzenia na przyszłość.

kobiety czytelniczki prasy miniatura
Raport Dekada Kobiet

Prezentujemy raport „POLKI-CZYTELNICZKI PRASY W LATACH 2009-2019.”. Dane zostały opracowane przez nasz Zespół specjalnie z okazji Dnia Kobiet na podstawie badań zbieranych przez Polskie Badania Czytelnictwa.