Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej – w przypadku prasy odbiorcy tego medium to świadome, stałe grono czytelników. Co również bardzo istotne są to osoby, które płacą za dostęp do wybranego pisma – dlatego w wielu przypadkach będą to osoby bardziej zamożne i wykształcone…
Kategoria Reklama prasowa
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich Badań Czytelnictwa. Nowe badania koncentrują się na pomiarze zaangażowania czytelnika w reklamę prasową. Jest to zupełnie nowa jakość danych, pozwalająca na pomiar kontaktu czytelnika z reklamą. Więcej informacji na temat metodologii, inspiracji i zalet nowych badań znajduje się w materiale.
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane m.in. potrzebą optymalizacji budżetu w czasie pandemii. Analityka marketingowa, a w szczególności dostęp do konkretnych danych na temat reklam, ich skuteczności i dotarcia do grupy docelowej, jest od dawna absolutnym must-have jeżeli chodzi o planowanie działań marketingowych.
Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej kobiet w wieku 40-59 lat. Jest to grupa z dużym potencjałem konsumenckim, licząca w Polsce 5 232 448 osób. Dane w raporcie pozwalają na stworzenie własnej analizy reklamy prasowej i zaplanowanie kampanii reklamowej.
Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej kobiet w wieku 20-39 lat. Poza wynikami badań zamieściliśmy także instrukcję ułatwiającą stworzenie profesjonalnego mediaplanu dla kampanii reklamowych w prasie oraz opisy wskaźników wykorzystywanych w badaniu Zaangażowanie w reklamę.
Raport dotyczy reklamy prasowej w grupie docelowej zamożnych kobiet. Poziom dochodów obliczany jest na gospodarstwo domowe. W grupie docelowej uwzględnione zostały osoby o dochodach na gospodarstwo domowe powyżej 8 tys. złotych na rękę. Struktura raportu pozwala na stworzenie własnego mediaplanu, w oparciu o wskaźniki z badania Zaangażowanie w reklamę.