Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism branżowych i bezpłatnych na temat tego, jak wyglądają trendy w komunikacji z czytelnikami. W publikacji poruszone są konkretne przykłady działań podejmowanych w ostatnim czasie przez Wydawców, które przyczyniają się do podtrzymania bliskiej relacji z czytelnikami oraz poszerzania grona odbiorców.
Kategoria Raporty
Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej – w przypadku prasy odbiorcy tego medium to świadome, stałe grono czytelników. Co również bardzo istotne są to osoby, które płacą za dostęp do wybranego pisma – dlatego w wielu przypadkach będą to osoby bardziej zamożne i wykształcone…
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane m.in. potrzebą optymalizacji budżetu w czasie pandemii. Analityka marketingowa, a w szczególności dostęp do konkretnych danych na temat reklam, ich skuteczności i dotarcia do grupy docelowej, jest od dawna absolutnym must-have jeżeli chodzi o planowanie działań marketingowych.
Amerykański Kongres opublikował druzgocący 450 stronicowy raport na temat technologicznej „wielkiej czwórki” czyli Google, Amazona, Facebooka i Apple. Wskazuje on jednoznacznie, że firmy nadużywają swojej dominującej pozycji i władzę tę należy kontrolować. Dokument może być pierwszym korkiem do podzielenia firm z wielkiej czwórki.
W połowie 2018 r. PBC zleciło badanie osób, które są właścicielami mikro i małych firm, na temat czytelnictwa prasy, prywatnej konsumpcji i prowadzenia biznesu. Po wybuchu pandemii powtórzyliśmy badanie na tych samych osobach, zadając im częściowo te same pytania, ale odnosząc je do przyszłości.
O tym, czym są e-wydania, w jakiej formie można je zamówić oraz czy jest to jeden ze sposobów na rozwój prasy w Polsce, zapytaliśmy przedstawicieli wydawnictw z całego kraju.