TYTUŁ: Z Życia Wzięte
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 36 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
297 mm wysokości
205 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: LWC; profil: PSO_LWC_Improved_eci.icc
Środek: gazetowy; profil: PSO_LWC_Improved_eci.icc
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 85 016 |
SERIA ŁAMIGŁÓWEK Z KASĄ DUŻE LITERY EMOCJE I WZRUSZENIA
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.