Wiadomości Kosmetyczne

TYTUŁ: Wiadomości Kosmetyczne

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: „Wiadomości Kosmetyczne” to pismo branżowe, skierowane do właścicieli i kupców w rynku drogeryjnym i aptecznym. Pismo dystrybuowane przez Pocztę Polską (wysyłka imienna) oraz przez wiodących dystrybutorów hurtowych. Wyróżnia się fachową i bogatą merytoryką. Pismo o zasięgu ogólnopolskim, bezpłatne.
Średnia objętość 68 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

285 mm wysokości

218 mm szerokości
Rodzaj papieru -
Cennik reklam -

KONTAKT

Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o.
ul. Wołoska 7
02-675 Warszawa
www.wiadomoscihandlowe.pl
ROZPOWSZECHNIONE EGZEMPLARZE ROCZNIE
Wiadomości Kosmetyczne
Średnia
Egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem 14 950
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

1. Praktyczny Przewodnik Detalisty - tematyczne fachowe publikacje omawiające wybrane kategorie kosmetyczne, ukazujące się 4 razy w roku w nakładzie czasopisma. 2. Przewodnik Franczyzowy - przegląd aktualnych ofert sieci franczyzowych na rynku spożywczym, kosmetycznym i aptecznym.

EVENTY

"Forum Branży Kosmetycznej" (forumbranzykosmetycznej.pl), "Kongres Rynku FMCG - Drogeria Roku i Market Roku" (kongresrynkufmcg.pl) Od 10. lat nasze konferencje gromadzą kluczowych przedstawicieli polskiego handlu, przemysłu oraz dostawców usług.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Wydawnictwo Gospodarcze jest organizatorem badań rynkowych, których większość realizuje z instytutem GfK Polonia. Do znanych i cenionych w branży projektów należą: „Perły Rynku Kosmetycznego”, „Perły Rynku FMCG”, „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”, „Ulubiona Marka – Wybór Konsumentów”.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.