TYTUŁ: Weranda
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 148 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
295 mm wysokości
225 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: kreda 250 glakier UV błysk
Środek: Papier Galerie Fine Gloss 70 i 80 g
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 18 993 |
Zdjęcia - setki zdjęć, które inspirują do zmian w wystroju naszych domów i mieszkań Porady - niezwykłe aranżacje i praktyczne porady na urządzenie salonów, sypialni, kuchni i łazienek Sztuka - przewodnik po najciekawszych wystawach i galeriach , portrety artystów Trendy – nowości we wzornictwie i nowości rynkowe Kuchnia – wykwintne przepisy z Polski i całego świata
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.