TYTUŁ: To & Owo
CZĘSTOTLIWOŚĆ: tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:
To magazyn o klarownej i przemyślanej formule z największą w segmencie liczbą programów telewizyjnych (113 stacji). Część magazynowa to wyjątkowe wywiady z gwiazdami światowego formatu, prezentacja najlepszych filmów, wydarzeń sportowych, a także opis najciekawszych zagadnień dotyczących technologii i świata telewizji tematycznych.
Średnia objętość | 100 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
280 mm wysokości
210 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: LWC+; profil: ISOcoated_v2_eci.icc
Środek: S.C. B; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
GRUPA DOCELOWA
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 210 732 |
CZYTELNICTWO
0
0
kontaktów
0
sekund
Więcej informacji znajduje się na stronie:
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.