TYTUŁ: Super Express
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) | Piątek |
Średnia objętość | - |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
312 mm wysokości
256 mm szerokości
|
Rodzaj papieru | - |
Cennik reklam | - |
KONTAKT
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
WIEK
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) | 149 906 |
Sprzedaż wydań drukowanych | 90 612 |
Sprzedaż e-wydań | 5 |
Super Biznes Super Agro Super Historia Super Krzyżówki Fokus na Świat Magazyn Super Express TV Super Express Nowy Jork Super Express Chicago
Złoty Laur Super Biznesu Śniadania z Super Biznesem Debaty Super Expressu
Konkursy, zdrapki
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.