SENS

TYTUŁ: SENS

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Miesięcznik SENS to praktyczny magazyn poruszający zagadnienia z dziedziny rozwoju osobistego i psychologii, który zadebiutował na rynku w 2007 roku. SENS pomaga zrozumieć siebie i otaczający świat poprzez treningi rozwoju osobistego, spotkania z psychologami i ekspertami, testy, ćwiczenia i sprawdzone metody. Współpracuje na stałe z takimi autorami jak: Katarzyna Miller, Hanna Samson, Tomasz Srebrnicki czy Grażyna Torbicka.
Średnia objętość 124 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

267 mm wysokości

195 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: WFC 200gsm

Środek: LWC 70gsm
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Zwierciadło Sp. z o.o.
00-023 Warszawa
www.grupazwierciadlo.com, www.zwierciadlo.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
SENS
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 9 273
Sprzedaż e-wydań 58
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Wydania specjalne/tematyczne miesięcznika Sens: "Sens Stres", "Sens Praca i finanse", "Sens Seks". Dodatki dołączane do części nakładu (książki, audiobooki, DVD, kosmetyki).

EVENTY

Akcja "Filmoterapia z Sensem" – cykl spotkań z Sensem, SWPS i Dosc Against Gravity. Głównym celem cyklu jest pokazanie, w jaki sposób możemy wykorzystać film jako narzędzie do pracy z własnymi emocjami. Festiwal Filmowy Dwa Brzegi. Międzynarodowy Dzień Jogi.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Akcje okazjonalne: Akcja społeczna "Solidarność kobiet ma Sens". Akcja rabatowa "Zakupy z klasą". Akcje rabatowe z partnerami (np. Tchibo) oraz organizatorami warsztatów rozwoju osobistego. Akcja "Mądry Rodzic mądre dziecko" – ambitna rozrywka dla dzieci – kupony zniżkowe.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.