TYTUŁ: Sad Nowoczesny
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 80 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
297 mm wysokości
210 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: kreda błyszcząca
Środek: kreda matowa
|
Cennik reklam | - |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Rozpowszechnianie płatne | 3 954 |
Sprzedaż wydań drukowanych | 64 |
Rozpowszechnianie bezpłatne | 894 |
Bezpłatne dodatki do wykupionej rocznej lub dwuletniej prenumeraty: "Program ochrony roślin sadowniczych".
Organizator i współorganizator konferencji sadowniczych.
Udział m.in. w: Targi Sadownictwa i Warzywnictwa (Nadarzyn), Międzynarodowe Targi Agrotechniki Sadowniczej (Warszawa), Konferencja Sadownicza „Jagodowe trendy” (Kraśnik), Dzień Otwarty Sadu Doświadczalnego SGGW (Warszawa), Dni Ogrodnika (Gołuchów), Targi AgroTech (Kielce), Międzynarodowa Wystawa Rolnicza AGRO SHOW (Bednary), akcje promocyjno-sprzedażowe, telemarketingowe, funpage na Facebook.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.