TYTUŁ: Przyjaciółka
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 60 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
279 mm wysokości
210 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: Ultra Mag Plus 80g
Środek: UPM Smart 51
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 91 100 |
Wielkanoc, Mieszkanie, Aktywna zawodowo, Boże Narodzenie, Kalendarz
Coroczna edycja numeru charytatywnego, z którego część dochodu przeznaczana jest dla podopiecznych "Fundacji Przyjaciółka". Książeczka kulinarna z przepisami "Przyjaciółki" w każdym wydaniu.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.