Ogólnopolskie Pismo Rynku FMCG Hurt & Detal

TYTUŁ: Ogólnopolskie Pismo Rynku FMCG Hurt & Detal

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Miesięcznik Hurt & Detal - to jedno z najbardziej znaczących na rynku polskiej prasy branżowej (handlowej), ogólnopolskie pismo rynku FMCG. Ukazuje się nieprzerwanie od blisko 12 lat, a dociera co miesiąc zarówno do placówek handlu detalicznego (kanał tradycyjny, sieciowy, nowoczesny), jak i hurtowego na terenie całej Polski. Artykuły redakcyjne powstające bezpośrednio w sklepach, nowoczesna szata graficzna, ciekawe artykuły, poradniki i wiele, wiele nowości produktowych – to m.in. dzięki temu miesięcznik Hurt & Detal jest tak ceniony i lubiany zarówno przez Detalistów, jak i branżę FMCG.
Średnia objętość 130 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

290 mm wysokości

205 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: 130-150g/m2

Środek: 70-80g/m2
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Fischer Trading Group Sp. z o.o.
ul. Bagno 2/218
00-112 Warszawa
www.hurtidetal.pl
ROZPOWSZECHNIONE EGZEMPLARZE ROCZNIE
Ogólnopolskie Pismo Rynku FMCG Hurt & Detal
Średnia
Egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem 69 927
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

"Świąteczne Inspiracje" - Książka Kucharska ze świątecznymi przepisami

EVENTY

"Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich" - największy ogólnopolski konkurs, w którym liderów rynku FMCG (produkty) wybierają Kupcy. Wydarzenie cykliczne od roku 2011. Wręczenie prestiżowych statuetek "Złoty Paragon" i wyróżnień odbywa się co roku podczas uroczystej Gali w Teatrze Kamienica.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Miesięcznik Hurt & Detal, dzięki drugiemu tytułowi z portfolio wydawnictwa: anglojęzycznemu magazynowi Food from Poland, dostępny jest również z własnego stoiska prasowego podczas zagranicznych targów spożywczych: ISM , IFE , PLMA , ANUGA i SIAL. Elektroniczna wersja Hurt & Detal przesyłana jest również drogą mailową do ponad 20.000 detalistów za pośrednictwem systemu AdNews24.pl.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.