Newsweek Polska

TYTUŁ: Newsweek Polska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Newsweek Polska to nowoczesny tygodnik opiniotwórczy. W sposób atrakcyjny, rzetelny i przystępny prezentuje zagadnienia polityczne, społeczne, naukowe i kulturalne. Opisuje wydarzenia z Polski i ze świata, zapewniając czytelnikom wiarygodne, bieżące informacje. Obszerne, pogłębione materiały, wywiady ze i postaciami świata polityki, kultury i sporu, felietony znanych autorów oraz doświadczona redakcja stanowią o sile tego tytułu.
Średnia objętość 108 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

268 mm wysokości

205 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: kreda 100 g, 115g, 130g, 150g

Środek: SC+ 54 g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 52
02-672 Warszawa
www.ringieraxelspringer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Newsweek Polska
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 55 434
Sprzedaż e-wydań 106
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

-Wydania specjalne (od stycznia do czerwca 2017) -Newsweek Wydanie Specjalne Ludzie „Wszystko o Wajdzie” -Newsweek Extra „O propagandzie” -Wydania w dwucenówkach : książki, filmy na DVD. -Kwartalniki Newsweek Zdrowie i Newsweek Psychologia

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.