National Geographic Traveler

TYTUŁ: National Geographic Traveler

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: National Geographic Traveler ukazuje się na świecie od 1984 r. Oprócz wersji angielskiej istnieje 11 lokalnych wersji językowych cieszących się ogromną popularnością. Polska edycja tworzona w całości przez polskich redaktorów jest najchętniej czytanym magazynem podróżniczym w kraju. NG Traveler ma przyjazną i użyteczną formułę. Dostarcza gotowe przepisy na fascynujące wyprawy, również rodzinne. Mocną stroną Travelera są rzetelne informacje, mapy, ciekawostki, testy sprzętu przeprowadzane przez ekspertów, porady związane z szeroko pojmowaną tematyką podróżniczą. Jest to magazyn podróżniczy dla ciekawych świata.
Średnia objętość 140 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

265 mm wysokości

205 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: RRD Stacc10_v1

Środek: RRD Stacc avg_v2ng_2
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Burda Media Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
www.burdamedia.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
National Geographic Traveler
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 10 156
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

NG Traveler Numer Specjalny

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Warto Spróbować - Testy Redakcyjne

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.