TYTUŁ: naszemiasto.pl
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Regionalny
Rozpowszechnianie dla dnia tygodnia (w raporcie) | Czwartek |
Średnia objętość | 8 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
350 mm wysokości
289 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: gazetowy
Środek: gazetowy
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Rozpowszechnianie dla dnia tygodnia (czwartek, wyd. klucz.) | 57 738 |
Poniedziałek: Aglomeracja Śląska, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław Czwartek: Aglomeracja Śląska, Białystok, Kielce, Koszalin, Kraków, Gorzów Wielkopolski, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Radom, Rzeszów, Słupsk, Szczecin, Toruń, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra
Akcje prowadzone przez redakcje naszemiasto.pl w całej Polsce: m. in. przegląd ulicznych kreacji młodych Polaków (Street Fashion), ich fascynacji fotografią (Photoday), czy też niezadowolenia z zakłócania przestrzeni miejskiej (Mistrzowie Parkowania).
Plebiscyty, m.in.: Najlepsze lody w mieście, Superprzedszkolaki, Najpiękniejsza choinka miejska
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.