TYTUŁ: Na Żywo
CZĘSTOTLIWOŚĆ: tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:
Pismo charakteryzuje się doskonałym połączeniem informacji o gwiazdach i sławnych osobach oraz wszechstronnego poradnictwa z zakresu zdrowia, kuchni, prawa i finansów.
Ponadto magazyn zawiera wiele krzyżówek z atrakcyjnymi nagrodami dla czytelników.
Średnia objętość | 48 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
285 mm wysokości
225 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: S.C. B; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
Środek: S.C. B; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
GRUPA DOCELOWA
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 135 544 |
CZYTELNICTWO
0
0
kontaktów
0
sekund
Więcej informacji znajduje się na stronie:
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.