TYTUŁ: My Company Polska
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 144 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
280 mm wysokości
210 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: Galerie Art Natural 300 g
Środek: Galerie Art Natural 90 g
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 1 989 |
Sprzedaż e-wydań | 25 |
My Company Polska organizuje liczne własne konferencje i szkolenia, płatne i bezpłatne. Najważniejsze: Rozliczenia w firmie. Zarządzanie dokumentacją i zmiany w podatkach; Webinarium: Płatności w e-commerce i m-commerce; Akademia Małego Przedsiębiorcy; Compliance - zapobieganie stratom finansowym i utracie reputacji firmy; Jednolity Plik Kontrolny; Płynność finansowa w firmie.
Partnerstwo konferencji, kongresów, wydarzeń: EKG; EFNI; EKF; Europejski Kongres MŚP; Marka On Line; Kongres KPMG; Forum Zmieniamy Polski Przemysł; SEG; Międzynarodowy Kongres Płatności Bezgotówkowych; COUNTRY Risk; Enactus; Global Managment Challenge (BIGRAM); Davos w Łodzi; OEES. Własne inicjatywy: Polskie Inspiracje; Marka Godna Zaufania; My Company Polska Choice.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.