Moje Mieszkanie

TYTUŁ: Moje Mieszkanie

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Najchętniej kupowany magazyn wnętrzarski. Nie tylko inspiruje i zachęca do zmian w domu, ale także podpowiada, jak zrobić to zgodnie z dewizą: maksymalny efekt niewielkim kosztem. W każdym numerze prezentowane są sesje zdjęciowe z mieszkań czytelniczek, pokazujące ich kreatywność i pasję tworzenia, oraz dodatki, dzięki którym dom zyskuje niepowtarzalny klimat. Zawiera porady, jak wygodnie i ładnie się urządzić, oraz co robić, aby domowe życie stało się łatwiejsze. Prezentuje efektowne i praktyczne nowości ze sklepów i radzi, jak uniknąć błędów m.in. przy zakupie mebli i AGD.
Średnia objętość 100 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

280 mm wysokości

205 mm szerokości
Rodzaj papieru -
Cennik reklam -

KONTAKT

Time S.A.
04-190 Warszawa
www.grupazpr.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Moje Mieszkanie
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 38 491
Sprzedaż e-wydań 51
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Najpiękniejsze dekoracje domu Gotuj z pasją

EVENTY

Klub Kobiet z Pasją Najpiękniejszy balkon

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Kiermasz Świąteczny Kiermasz Wielkanocny Spotkania z Czytelnikami

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.