Ładny Dom

TYTUŁ: Ładny Dom

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: "Ładny Dom" to poradnik budowlany, obecny na rynku od 1998 roku. To magazyn dla wszystkich, którzy swój dom już mają, właśnie go budują albo dopiero o nim myślą. "Ładny Dom" o trudnych sprawach z zakresu budowy i modernizacji domów mówi prostym i zrozumiałym językiem. Inwestorzy znajdą tu fachową wiedzę inajbardziej aktualne wiadomości z rynku budowlano-mieszkaniowego. "Ładny Dom" dostarcza inspiracji tym, którzy planują budowę. Współpracujący z pismem architekci towarzyszą czytelnikom przy wyborze projektu, radzą, jak dopasować go do działki oraz oczekiwań i potrzeb rodziny.
Średnia objętość 172 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

272 mm wysokości

203 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Royal Roto 150 g/m2 + lakier offsetowy

Środek: Ultra Lux 60 g/m2
Cennik reklam -

KONTAKT

Pressland S.A.
31-354 Kraków
www.press-land.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Ładny Dom
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 3 238
Sprzedaż e-wydań 5
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Wydania specjalne "Ładnego Domu" poświęcone następującej tematyce: dachy, stolarka budowlana, ogrzewanie, dom energooszczędny, słownik pojęć budowlanych, budowlane trendy

EVENTY

Plebiscyt "Rzecz doskonała 2017"

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Patronaty medialne nad targami, wystawami, konferencjami. Współpraca ze stowarzyszeniami branżowymi

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.