TYTUŁ: Koncept Magazyn Akademicki
CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:
Magazyn Akademicki „Koncept” wychodzący od listopada 2012 roku, to jedno z największych pism akademicko – studenckich wydawanych w Polsce. Medium przeznaczone jest dla naukowców, studentów, absolwentów, kadry akademickiej, menadżerów i wszystkich osób zainteresowanych życiem publicznym. Pismo dystrybuowane jest na największych polskich uczelniach, ale porusza także tematykę szeroko wykraczającą poza świat uniwersytecki. „Koncept” skupia się na perspektywach polskiej modernizacji -kondycji i problemach klasy średniej oraz inteligencji. Nie brakuje również tekstów z obszarów: ekonomii, rynku pracy, historii, kultury oraz sportu.
Średnia objętość | 32 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
297 mm wysokości
210 mm szerokości
|
Rodzaj papieru | - |
Cennik reklam | - |
KONTAKT
ROZPOWSZECHNIONE EGZEMPLARZE ROCZNIE
Średnia |
|
---|---|
Egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem | 9 650 |
Więcej informacji znajduje się na stronie:
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.