Głos Wielkopolski

TYTUŁ: Głos Wielkopolski

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: „Głos Wielkopolski” towarzyszy poznaniakom i Wielkopolanom od ponad 70 lat. Na przekór wiekowi jest ciągle dziennikiem nowoczesnym, energicznym i nadążającym za zmieniającą się rzeczywistością. Jest też jedyną gazetą regionalną w Wielkopolsce. Na pierwszym miejscu stawia sprawy miejskie, lokalne i regionalne – te, które dotyczą i dotykają ludzi współtworzących wierną od lat społeczność czytelników.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 48 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Głos Wielkopolski
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 25 230
Sprzedaż wydań drukowanych 8 298
Sprzedaż e-wydań 372
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Chodzieżanin,Dzień Nowotomysko-Grodziski,Dzień Szamotulski,Dzień Wolsztyński,Fakty Kościańskie,Gazeta Pleszewska,Gnieźnieński Tydzień,Życie Krotoszyna,Tydzień Obornicki,Tygodnik Pilski,Tygodnik Śremski,Tygodnik Wągrowiecki,Tygodnik Ziemia Kaliska,Tydzień Międzychodzko-Sierakowski,50+,Dom Gratka,Moto Gratka,Magazyn Rodzinny,Pasaż Poznański,Magazyn Sportowy,Taki jest świat,Tele Magazyn.

EVENTY

Człowiek Roku Wielkopolski Hipokrates Roku Plebiscyt gospodarczy „Nasze Dobre Wielkopolskie" Medale Młodej Sztuki Sportowiec Roku Strażak Roku

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Uśmiechnięty Dzień Noc Marzeń Forum Lokalnego Biznesu

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.