TYTUŁ: Głos – Dziennik Pomorza
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) | Piątek |
Średnia objętość | 24 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
350 mm wysokości
289 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: gazetowy
Środek: gazetowy
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) | 13 636 |
Sprzedaż wydań drukowanych | 3 789 |
Sprzedaż e-wydań | 233 |
Tygodniki (piątkowe mutacje wydania magazynowego GDP):Głos Koszalina, Głos Kołobrzegu, Głos Szczecinka, Głos Sławna i Darłowa, Głos Drawska, Głos Szczecina, Głos Stargardzki, Głos nad morzem, Głos Słupska, Głos Bytowa i Miastka "Ekstra Magazyn" i "Głos ma historia" - miesięczniki dla Prenumeratorów.
Zawody rowerkowe dla dzieci w Koszalinie, Słupsku, Miastku, Ustce, Bytowie, Szczecinku. Akcja ekologiczna "Drzewko za makulaturę" w Koszalinie. Maraton fitness w Koszalinie i w Słupsku. Bal sportu W Koszalinie i w Słupsku. Gala "Nasze dobre z Pomorza" i "Człowiek roku".
W ramach akcji marketingowych gazeta organizuje liczne plebiscyty: Laur piękna, Hipokrates, Smaki Pomorza, Sportowiec roku, Człowiek roku
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.