Gazeta Pomorska

TYTUŁ: Gazeta Pomorska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: "Gazeta Pomorska" to najpoczytniejsza gazeta w województwie kujawsko-pomorskim. O jej znaczeniu w życiu Kujaw i Pomorza najlepiej świadczy wielotysięczne grono wiernych prenumeratorów. Od 1948 roku "Pomorska" towarzyszy w codziennym życiu mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego oraz powiatów: chojnickiego, trzemeszeńskiego i Nowe Miasto Lubawskie. Bezdyskusyjną wartością "Gazety Pomorskiej" jest jej lokalność i regionalność. Największą grupą naszych czytelników są mieszkańcy wsi i miast powiatowych. Dla wielu z nich "Pomorska" jest jedynym wyborem wśród tytułów prasowych.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 40 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Gazeta Pomorska
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 29 246
Sprzedaż wydań drukowanych 3 380
Sprzedaż e-wydań 257
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Tygodnik Lipnowski Głos Inowrocławia Strefa Agro Czas na Biznes Pilnie zatrudnię Informator Medyczny Album Historyczny

EVENTY

Menedżer Roku Forum Seniora Biały Miś Złota Setka Bezpieczne wakacje Uśmiechnięty dzień Forum Rolnicze Nasze dobre Osobowość Roku

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Album Bydgoski, Album Regionalny

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.