Forum

TYTUŁ: Forum

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwutygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: FORUM ukazuje się od 1965 r. Od 2013 r. wydawane jako dwutygodnik z podtytułem Najciekawsze historie świata. Pismo zamieszcza teksty pochodzące z renomowanych zagranicznych tytułów ale nie stroni też od własnych artykułów. Publikuje wywiady z nietuzinkowymi ludźmi, przybliża sylwetki polityków, twórców kultury, liderów społecznych. Powikłane ludzkie losy, niezwykłe historie i dramatyczne wydarzenia prezentuje z innej, niż tylko polskie spojrzenie, perspektywy. W fascynujących reportażach zabiera czytelników do miejsc nieoczywistych. Przejrzysty layout, zdjęcia najlepszych fotografów i karykatury znanych rysowników dopełniają ofertę pisma.
Średnia objętość 84 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

275 mm wysokości

215 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Royal Roto Glos 115 gsm

Środek: Stella Press 60 gsm
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polityka Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna
ul. Słupecka 6
02-309 Warszawa
polityka.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Forum
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 7 380
Sprzedaż e-wydań 16
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Świat i ludzie - wydanie specjalne dwutygodnika FORUM ukazujące się na przełomie roku. Zawiera prognozy, analizy, sylwetki i wywiady. Publikacja zabiera czytelników w pasjonującą podróż po wszystkich kontynentach i najważniejszych, najbardziej zapalnych miejscach globu, portretując jednocześnie najważniejsze postacie, których decyzje mają wpływ na losy państw, społeczeństw i jednostek.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Dwutygodnik Forum oprócz wydania drukowanego jest także dostępny w postaci cyfrowej na stronie www.forumdwutygodnik.pl

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.