Food-Service Polska

TYTUŁ: Food-Service Polska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Miesięcznik z branży HoReCa. Wydawany od 1994 r., skierowany do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach. Nakład 9000 egz. kontrolowany przez ZKDP. Dystrybucja: wysyłka imienna przez Pocztę Polską i InPost (8000 egz.), dystrybucja w sieci Empik (1000 egz.).
Średnia objętość 84 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

290 mm wysokości

230 mm szerokości
Rodzaj papieru -
Cennik reklam -

KONTAKT

VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.
02-910 Warszawa
www.media.com.pl
EGZEMPLARZE ROZPOWSZECHNIONE ROCZNIE
Food-Service Polska
Średnia
Rozpowszechnianie płatne 93
Sprzedaż wydań drukowanych 22
Rozpowszechnianie bezpłatne 8 679
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Wydawnictwo „Karta Napojów” - 80-stronicowa książeczka z pendrive'em zawierająca artykuły nt. skutecznej sprzedaży napojów w lokalach gastronomicznych. Publikacja powstała we współpracy z firmą Coca-Cola. 2 numery specjalne „Food Service” w roku, zawierające obszerną sesję zdjęciową i wywiady z wybraną grupą zawodową związaną z branżą HoReCa.

EVENTY

FOOD SERVICE SUMMIT – coroczna, jednodniowa konferencja kierowana do branży gastronomicznej, poruszająca aktualne problemy i wyzwania związane z prowadzeniem lokali gastronomicznych.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.