TYTUŁ: Food-Service Polska
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 84 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
290 mm wysokości
230 mm szerokości
|
Rodzaj papieru | - |
Cennik reklam | - |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Rozpowszechnianie płatne | 93 |
Sprzedaż wydań drukowanych | 22 |
Rozpowszechnianie bezpłatne | 8 679 |
Wydawnictwo „Karta Napojów” - 80-stronicowa książeczka z pendrive'em zawierająca artykuły nt. skutecznej sprzedaży napojów w lokalach gastronomicznych. Publikacja powstała we współpracy z firmą Coca-Cola. 2 numery specjalne „Food Service” w roku, zawierające obszerną sesję zdjęciową i wywiady z wybraną grupą zawodową związaną z branżą HoReCa.
FOOD SERVICE SUMMIT – coroczna, jednodniowa konferencja kierowana do branży gastronomicznej, poruszająca aktualne problemy i wyzwania związane z prowadzeniem lokali gastronomicznych.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.