TYTUŁ: Express Ilustrowany
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) | Piątek |
Średnia objętość | 24 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
350 mm wysokości
289 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: gazetowy
Środek: gazetowy
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) | 26 012 |
Sprzedaż wydań drukowanych | 7 699 |
Sprzedaż e-wydań | 1 |
Bliżej Ciebie/Łódź Wsch. Bliżej Ciebie/Pabianice Bliżej Ciebie/Zgierz TV Pilot
Galeria Bryk Kobieta Przedsiębiorcza Nasze Dobre Łódzkie
Bohater Miesiąca Premiera z Expressem
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.