TYTUŁ: Ekran TV
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 80 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
278 mm wysokości
200 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: SCB-52g
Środek: SCB-52g
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 24 427 |
Obszerny serwis programowy stacji naziemnych i satelitarnych, plotki i ciekawostki z życia gwiazd, streszczenia seriali, rubryki poradnikowe, horoskop i krzyżówki
Konkursy krzyżówkowe z nagrodami.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.