Dziennik Bałtycki

TYTUŁ: Dziennik Bałtycki

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: Dziennik Bałtycki to największy dziennik regionalny na Pomorzu. Pierwszy numer ukazał się 19 maja 1945 roku. Gazeta ukazuje się przez 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty. Co piątek do Dziennika Bałtyckiego dołączane są tygodniki lokalne o zasięgu powiatu lub miasta.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 40 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Dziennik Bałtycki
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 23 642
Sprzedaż wydań drukowanych 5 003
Sprzedaż e-wydań 214
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Dziennik Człuchowski,Dziennik Kociewski,Dziennik Malborski,Dziennik Powiatu Bytowskiego,Dziennik Sławieński,Dziennik Tczewski,Echo Pruszcza,Echo Ziemi Lęborskiej,Echo Ziemi Puckiej,Gryf Kościerski,Gryf Wejherowski,Kurier Powiatu Kwidzyńskiego,Powiśle Sztum i Dzierzgoń,Tygodnik Goniec Rumski,Tygodnik Kartuzy,Tygodnik Miastecki,Trójmiasto Gdańsk Sopot Gdynia,Żuławy i Mierzeja,Kurier Gdyński

EVENTY

Człowiek Roku Dziennika Bałtyckiego Osobowość Roku Sportowiec Pomorza TOP Produkt Pomorskie Samorządowiec Pomorza

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Akcja społeczna "Po drugie autostrada wodna na Wiśle"

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.