TYTUŁ: Burda
CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:
Burda to marka rozpoznawalna na całym świecie - obecna w ponad 90 krajach w 17 wersjach językowych. „Burda” jest odpowiedzią na oczekiwania kreatywnych kobiet, które podążają za modą, ale jednocześnie chcą mieć swój własny styl. Umożliwia im to „Burda”, oferując kolekcje modnych strojów do uszycia i propozycje ich stylizacji. Atutem magazynu są precyzyjne wykroje i dokładne opisy szycia, a także niepowtarzalne pomysły na oryginalne dodatki do samodzielnego wykonania. „Burda” nie zapomina także o innych aspektach ładnego wyglądu i dobrego samopoczucia. W każdym wydaniu publikuje artykuły o pielęgnacji urody i podpowiada, jak dbać o zdrowie.
Średnia objętość | 120 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
267 mm wysokości
215 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: ISO Coated v2 (ECI)
Środek: PSO LWC Improved (ECI)
|
Cennik reklam | Link do cennika |
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE

Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 9 095 |
CZYTELNICTWO

0
0
1
2
3
4
5
6
00
2
4
7
9
1
3
5
7
0
2
4
6
8
0
3
5
7
9
1
3
6
8
0
2
4
6
9
1
3
00
4
9
3
8
2
7
1
6
0
5
9
4
8
3
7
2
6
1
5
0
4
9
3
8
2
7
1
6
0
4
9
3
8
2
7
1
6
0
5
9
4
8
3
0
00
9
7
6
4
3
2
0
9
8
6
5
3
2
1
9
8
7
5
4
2
1
0
8
7
6
4
3
1
0
9
7
6
4
3
2
0
9
8
6
5
3
2
1
9
8
7
5
4
2
1
0
8
7
6
4
3
1
0
00
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
9
8
7
6
4
3
2
1
0
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
9
8
7
6
4
3
2
1
0
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
9
8
7
6
0


0
0
1
00
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
1
2
3
4
5
.00
5
0
6
1
6
1
6
2
7
2
7
2
8
3
8
3
9
4
9
4
9
5
0
5
0
5
1
6
1
kontaktów

0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
.00
3
6
0
3
6
9
2
5
9
2
5
8
1
4
8
1
4
7
0
3
7
0
3
6
9
2
6
9
2
sekund
Więcej informacji znajduje się na stronie:
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.