Branża Dziecięca

TYTUŁ: Branża Dziecięca

CZĘSTOTLIWOŚĆ: 7 razy w roku
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Jedyne czasopismo branżowe w Polsce poświęcone wyłącznie zabawkom i artykułom dziecięcym.Członek Polskiego Stowarzyszenia Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych oraz Baby Care Magazines International.Tytuł powstał, aby ułatwić dostawcom zabawek i artykułów dziecięcych kontakt z właścicielami sklepów oraz hurtowni. Cenione źródło informacji i odpowiednie miejsce na reklamę.Szeroki zakres tematyczny: wózki, foteliki, akcesoria, odzież, meble, dekoracje, zabawki, gry, nowości, licencje, przeglądy rynku, prawo, e-commerce, wywiady, psychologia klientów, marketing dziecięcy, targi i wydarzenia branżowe w Polsce i na świecie.
Średnia objętość 120 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

297 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: kredowy 200g uszlachetniany folią matową

Środek: kredowy 90 g
Cennik reklam -

KONTAKT

Atomedia Sp. z o.o.
ul. Karkonoska 10
53-015 Wrocław
www.branzadziecieca.pl
EGZEMPLARZE ROZPOWSZECHNIONE ROCZNIE
Branża Dziecięca
Średnia
Rozpowszechnianie płatne 47
Sprzedaż wydań drukowanych 9
Rozpowszechnianie bezpłatne 3 617
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Katalog Gwiazdka, Kalendarz Branży Dziecięcej

EVENTY

Plebiscyt Branży Dziecięcej

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Patronat medialny jedynych targów branżowych w Polsce – Kids'Time w Kielcach. Patronat medialny innych wydarzeń branżowych, jak np. konferencje, niektóre targi dla rodziców oraz konkursy, np. Zabawka Roku. Coroczne uczestnictwo w targach: Kind & Jugend w Kolonii, Spielwarenmesse w Norymberdze, Targach Zabawek i Artykułów Dziecięcych w Hongkongu.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.