TYTUŁ: Auta
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 32 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
278 mm wysokości
208 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: 80 g Graphocote, LWC
Środek: 80 g Graphocote, LWC
|
Cennik reklam | - |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 10 038 |
Poza regularnym miesięcznikiem, do 2016 ukazywał się kwartalnik "Auta wydanie specjalne". Nadal mamy też okazjonalne pakiety złożone z trzech magazynów i trzech modeli aut.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.