Angora

TYTUŁ: Angora

CZĘSTOTLIWOŚĆ: tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Tygodnik ANGORA, na rynku prasowym funkcjonuje od 1990 roku. Posiada ugruntowaną już pozycję i liczącą się grupę stałych czytelników. Jako jedyny w kraju przegląd prasy krajowej i zagranicznej, jest najczęściej kupowanym i czytanym tygodnikiem społeczno-politycznym w Polsce. Na swoich łamach zamieszcza najlepsze teksty dziennikarskie wybrane z kilkuset tytułów prasowych z kraju i ze świata.
Średnia objętość 84 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

305 mm wysokości

235 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: MWC 90

Środek: UPM 57
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Westa-Druk Sp. z o.o.
ul. Conrada 4/66
01-922 Warszawa
www.technika-komunalna.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Angora
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 196 272
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Tygodnik ANGORA zawiera dodatek pn. tygodnik ANGORKA, który jest przeznaczony dla dzieci i młodzieży w wieku 5-18 lat. Promuje on wiedzę, uczula na problemy społeczne, dostarcza rozrywki oraz popiera młode talenty i dzieci mające jakieś osiągnięcia. Pięcioosobowy zespół redaktorski przeprowadza też konkursy przeznaczone dla swoich czytelników. Wydania są bogato ilustrowane rysunkami satyrycznymi.

EVENTY

Tygodnik ANGORA, od roku 2006 organizuje rokrocznie konkurs im. Piotra Różyckiego, skierowany do dziennikarzy prasy lokalnej i regionalnej, promujący, często niedocenianych, najlepszych autorów tekstów tego sektora rynku prasowego.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.