TYTUŁ: Zawód:Architekt
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 124 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
290 mm wysokości
215 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: kreda mat, 200 gram
Środek: kreda silk, 115 gram
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem | 12 948 |
Z:A to jedyne wydawnictwo IARP o zasięgu ogólnopolskim. Niezależnie wydawane są publikacje okręgowe, pokonferencyjne i inne. Wyróżniające działy Z:A, to m.in: Ringi opinii (tematy trudne i kontrowersyjne), Defekty prawa inwestycyjnego (jedyna taka pozycja w czasopismach „dla architektów”), Stali felietoniści (pioniersko w swojej kategorii), Grupa Archisława (pierwszy archi-komiks w PL).
Wykład Gwiazdy Architektury na targach Budma (organizacja: IARP); Debata Architektoniczna na targach Budma (organizacja: IARP); Konkurs Z:A Award (organizacja: redakcja Z:A); Konkursy w serwisach społecznościowych (organizacja: red. Z:A); Tematyczne szkolenia zawodowe architektów (organizacja: IARP); Program edukacji młodzieży szkół ponadpodstawowych „Ksztatowanie przestrzeni” (organizacja: IARP).
Portal www.zawod-architekt.pl; Komiks architektoniczny: www.grupaarchislawa.pl; Serwis IARP: www.izbaarchitektow.pl; Z:A_Newsletter (ok. 13.500 odbiorców); E-wydanie Z:A_free od 2007 r. (łącznie ponad 285.000 pobrań). W efekcie Z:A zajmuje 1 miejsce w badaniach czytelnictwa w grupie uprawnionych (decyzyjnych) architektów IARP, m.in: czytam: 90,1%, czytam regularnie: 77,8%, top of mind: 44,7%.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.