TYTUŁ: Viva
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 140 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
287 mm wysokości
230 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: UPM FINESSE 130 g
Środek: Ultra H 57 gsm
|
Cennik reklam | Link do cennika |
![Viva](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/themes/thegem-child/images/magazine-subpage/naklad_kontrolowany.png)
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 46 797 |
![czytelnictwo przeciętnego wydania pisma](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/08/CPW-300x58.png)
![zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-6-300x117.png)
![adexposure wskaźnik mediaplanu](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-30-300x208.png)
![adexposuretime wskaźnik mediaplanu](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-31-300x158.png)
"VIVA! Moda", "VIVA! Mama", "VIVA! Piękna na lato", "VIVA! Piękna mama"
plebiscyt „VIVA! Najpiękniejsi”, konkurs fotograficzny "VIVA! Photo Awards".
Naszywki kulinarne z przepisami znanych kucharzy lub gwiazd programów telewizyjnych, książki i premiery DVD
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.