TYTUŁ: TV14
CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwutygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:
Pismo adresowane do szerokiej grupy odbiorców, oczekujących od magazynu telewizyjnego znacznie więcej niż tylko informacji o ulubionych kanałach. W części magazynowej znajdziemy materiały o gwiazdach, aktualności sportowe i dokumentalne oraz rozbudowane porady zdrowotne, urodowe i kulinarne. Rozrywkę czytelnikom zapewniają krzyżówki.
Średnia objętość | 96 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
280 mm wysokości
210 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: gazetowy; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
Środek: gazetowy; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 155 571 |
CZYTELNICTWO
0
0
kontaktów
0
sekund
Więcej informacji znajduje się na stronie:
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.