TYTUŁ: Tele Tydzień
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 100 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
285 mm wysokości
225 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: LWC+; profil: ISOcoated_v2_eci.icc
Środek: S.C. B; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
WIEK
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 558 892 |
RODZINNE KOLOROWANKI LEGENDY EKRANU ŚWIĄTECZNE KSIĄŻECZKI KULINARNE
TELEKAMERY TELE TYGODNIA
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.