Tele Tydzień

TYTUŁ: Tele Tydzień

CZĘSTOTLIWOŚĆ: tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: To najchętniej kupowany i najczęściej czytany tytuł prasowy w Polsce. Jedyny w segmencie magazynów TV ogólnotematyczny magazyn z programem telewizyjnym. Oferuje silną reprezentację tematów poradniczych z branży urodowej, zdrowotnej, kulinarnej, turystycznej, a także z zakresu aktualnych zagadnień konsumenckich.
Średnia objętość 100 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

285 mm wysokości

225 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: LWC+; profil: ISOcoated_v2_eci.icc

Środek: S.C. B; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Tele Tydzień
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 558 892
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

RODZINNE KOLOROWANKI LEGENDY EKRANU ŚWIĄTECZNE KSIĄŻECZKI KULINARNE

EVENTY

TELEKAMERY TELE TYGODNIA

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.