TYTUŁ: Tele Max
CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwutygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:
Pismo dopełnia sprawdzoną formułę dwutygodnika nową jakością mini formatu. To kompaktowy magazyn o rozbudowanej części magazynowej, w której znajdują się wywiady z gwiazdami, aktualności o serialach i rozrywce oraz rozbudowane porady zdrowotne, urodowe i kulinarne.
Średnia objętość | 96 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
240 mm wysokości
174 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: gazetowy; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
Środek: gazetowy; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
GRUPA DOCELOWA
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 117 476 |
CZYTELNICTWO
0
0
kontaktów
0
sekund
Więcej informacji znajduje się na stronie:
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.