TYTUŁ: SENS
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 124 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
267 mm wysokości
195 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: WFC 200gsm
Środek: LWC 70gsm
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 9 273 |
Sprzedaż e-wydań | 58 |
Wydania specjalne/tematyczne miesięcznika Sens: "Sens Stres", "Sens Praca i finanse", "Sens Seks". Dodatki dołączane do części nakładu (książki, audiobooki, DVD, kosmetyki).
Akcja "Filmoterapia z Sensem" – cykl spotkań z Sensem, SWPS i Dosc Against Gravity. Głównym celem cyklu jest pokazanie, w jaki sposób możemy wykorzystać film jako narzędzie do pracy z własnymi emocjami. Festiwal Filmowy Dwa Brzegi. Międzynarodowy Dzień Jogi.
Akcje okazjonalne: Akcja społeczna "Solidarność kobiet ma Sens". Akcja rabatowa "Zakupy z klasą". Akcje rabatowe z partnerami (np. Tchibo) oraz organizatorami warsztatów rozwoju osobistego. Akcja "Mądry Rodzic mądre dziecko" – ambitna rozrywka dla dzieci – kupony zniżkowe.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.