TYTUŁ: Relaks
CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:
Magazyn pełen ciekawych, inspirujących historii zwykłych ludzi oraz porad dotyczących m.in. zdrowia, kuchni, urody, psychologii. Można w nim także znaleźć pełne humoru zdjęcia nadesłane przez czytelników, jak również ich przepisy kulinarne.
Średnia objętość | 40 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
280 mm wysokości
210 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: gazetowy; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
Środek: gazetowy; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
![Relaks](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/themes/thegem-child/images/magazine-subpage/naklad_kontrolowany.png)
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 37 566 |
CZYTELNICTWO
![czytelnictwo przeciętnego wydania pisma](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/08/CPW-300x58.png)
0
![zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-6-300x117.png)
![adexposure wskaźnik mediaplanu](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-30-300x208.png)
0
kontaktów
![adexposuretime wskaźnik mediaplanu](http://pbc.projektyinprox.pl/wp-content/uploads/2020/01/Beznazwy-31-300x158.png)
0
sekund
Więcej informacji znajduje się na stronie:
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.