Puls Biznesu

TYTUŁ: Puls Biznesu

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: „Puls Biznesu” to ogólnopolski dziennik gospodarczo-biznesowy, ukazujący się od 1997 r. Dostarcza informacji przydatnych w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, menedżera czy inwestora. Dziennikarze nie opierają tekstów na doniesieniach agencji, ale starają się dotrzeć do źródła informacji. Dzięki temu „Puls Biznesu” bardzo często jako pierwszy podaje newsy prosto z firm, co w biznesie ma wielkie znaczenie. W 100% koncentruje się na tematyce biznesowej. Opisuje gospodarkę na poziomie poszczególnych przedsiębiorstw. Dopełnieniem tych informacji są zagadnienia makroekonomiczne. Polityką natomiast zajmuje się tylko w kontekście biznesowym.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Wtorek
Średnia objętość 20 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

364 mm wysokości

274 mm szerokości
Rodzaj papieru -
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Bonnier Business Polska Sp. z o.o.
03-738 Warszawa
www.bonnier.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Puls Biznesu
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (wtorek, wyd. klucz.) 11 444
Sprzedaż wydań drukowanych 121
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Magazyn Puls Biznesu Weekend

EVENTY

Czas na patriotyzm gospodarczy Ranking Gazele Biznesu Ranking e-Gazele Biznesu Konkurs Siła Przyciągania Ranking 100 Kobiet Biznesu Giełdowa Spółka Roku Etyczna Firma Trendy Sprzedaży; Power to Women; Trendy Contact Center; Forum Dyrektorów Działów Prawnych; HR Summit; Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA; Kongres Public Relations i Komunikacji

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.