TYTUŁ: Puls Biznesu
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) | Wtorek |
Średnia objętość | 20 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
364 mm wysokości
274 mm szerokości
|
Rodzaj papieru | - |
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż dla dnia tygodnia (wtorek, wyd. klucz.) | 11 444 |
Sprzedaż wydań drukowanych | 121 |
Magazyn Puls Biznesu Weekend
Czas na patriotyzm gospodarczy Ranking Gazele Biznesu Ranking e-Gazele Biznesu Konkurs Siła Przyciągania Ranking 100 Kobiet Biznesu Giełdowa Spółka Roku Etyczna Firma Trendy Sprzedaży; Power to Women; Trendy Contact Center; Forum Dyrektorów Działów Prawnych; HR Summit; Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA; Kongres Public Relations i Komunikacji
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.