TYTUŁ: Program TV
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Średnia objętość | 56 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
277 mm wysokości
200 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: SCB 52 g
Środek: SCB 52 g
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż wydań drukowanych | 51 342 |
Obszerny serwis programowy stacji naziemnych i satelitarnych, plotki ze świata kina i telewizji, wywiady z ciekawymi i znanymi ludźmi, porady medyczne, przepisy kulinarne, horoskop i krzyżówki.
Konkursy krzyżówkowe z nagrodami.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.