TYTUŁ: Polska Metropolia Warszawska
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) | Piątek |
Średnia objętość | 48 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
350 mm wysokości
289 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: gazetowy
Środek: gazetowy
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
Średnia |
|
---|---|
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) | 2 549 |
Sprzedaż wydań drukowanych | 1 272 |
Sprzedaż e-wydań | 6 |
Polska Cafe Sport Tele Magazyn Times Forum Magazyn Rodzinny
kampania edukacyjna Junior Media cykliczne debaty tematyczne
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.